viernes, 15 de abril de 2016

ENSIN TI


Buenos dias a todo el mundo hoy os traigo una cancion que me encanta.esta cantada en asturiano,pero el contexto general se entiende.


ENSIN TI
(Taranus)

Suaño podete afalagar 

y al espertar muerro d'amor 
d'otros siéntote falar 
frayándome'l corazón 
Faigo l'esfuerciu de dexar 
d'imaxinate xunto a min 
y nun soi quien a lo llograr 
mio boca tien fame de ti 



Y al vete siento 
que m'afuega'l deséu de querete besar 
lloro en silenciu 
ardo por dientro al disimular 
miro tos güeyos 
fáenme falta hasta pa respirar 
perdíu m'alcuentro 
ensin ti 



Autoengáñome al pensar 
que pueas mirar pa min 
soi un sapu nun bardial 
tu una xana nun xardín 



Busco escuses pa quedar 
pa venos solos los dos 
tu pienses que ye amistá 
yo desfáigome d'amor 



Y al vete siento 
que m'afuega'l deséu de querete besar 
lloro en silenciu 
ardo por dientro al disimular 
miro tos güeyos 
fáenme falta hasta pa respirar 
perdíu m'alcuentro 
ensin ti 



Y al vete siento 


que m'afuega'l deséu de querete besar 
lloro en silenciu 
ardo por dientro al disimular 
miro tos güeyos 
fáenme falta hasta pa respirar 
perdíu m'alcuentro 
ensin ti 



La murnia amostálgame 
la llercia faime fuxir 
manca abondo reconocer 
qu'ensin ti nun pueu vivir 



Nel mio interior sé bien 
que'l to amor nun voi tener 
yes un suañu nada más 
qu'enxamás escaeceré 



Y al vete siento 
que m'afuega'l deséu de querete besar 
lloro en silenciu 
ardo por dientro al disimular 
miro tos güeyos 
fáenme falta hasta pa respirar 
perdíu m'alcuentro 
ensin ti 



Y al vete siento 
que m'afuega'l deséu de querete besar 
lloro en silenciu 
ardo por dientro al disimular 
miro tos güeyos 
fáenme falta hasta pa respirar 
perdíu m'alcuentro 
ensin ti



No hay comentarios:

Publicar un comentario

NO SÉ

Bienvenidos a tod@s mi nombre es Delia y aquí en mi blog iré poniendo mis canciones favoritas,mis imágenes creadas con el psp y todo lo que ...